Vyhledávání hodinek

Novinky e-mailom

Servis

Príjem reklamácií do opravy

Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne na adresu servisu alebo zaslať poštou ako cennú zásielku. K tovaru musia byť priložené tieto náležitosti (bez nich nemôže byť oprava uskutočnená):

  • presný popis vady, prípadne požiadavka na opravu a stav výrobku (úroveň opotrebenia)
  • kontaktné údaje (telefón alebo email pre odsúhlasenie zmeny opráv a ceny)
  • záručný list, ktorý môžeme v prípade tovaru zakúpeného v SR alebo ČR nahradiť dokladom o nákupe (iba v prípade, že sa jedná o záručnú opravu v rámci zákonnej dvojročnej záručnej doby)

Opravy starších modelov
Náhradné diely na modely hodiniek, u ktorých bola výroba už ukončená, sú k dispozícii ešte cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisné stredisko Vás v prípade záujmu môže informovať o situácii u konkrétneho modelu.

Technická podpora
V prípade potreby konzultácie technického problému sa na nás obráťte telefonicky, emailom alebo osobne. Radi Vám poskytneme potrebné informácie.

Zoznámte sa s podmienkami záruky
Dĺžka a podmienky záruky sú uvedené v záručných listoch priložených k výrobkom. U výrobkov, které boly zakúpené v zahraničí platí záručná doba podľa podmienok uvedených v Medzinárodnom záručnom liste, ktorý musí byť riadne vyplnený a predložený spolu s výrobkom.
Na hodinky značky CITIZEN zakúpené v SR a ČR u autorizovaných predajcov poskytujeme záruku 5 rokov.
Záručné a pozáručné opravy tovaru od neautorizovaných dovozcov do SR budú odmietnuté s odkazom na neexistujúci zmluvný vzťah medzi GOLDTIME BL spol. s.r.o. a týmito dovozcami.

Servis externe zabezpečuje:

Ota Válek

Kyjevská 4, 831 02 Bratislava

Prevádzka: Servis hodín, Rezedová 5, 821 01 Bratislava

Po - Pia: 8:00 - 11:00 hod. - 12:00 - 16:00 hod.
So - Ne: zatvorené

Email: obchod@goldtime.skovalek@chello.sk

Tel.: +421 2 43425168 kl.102 p.Válek

Mobil: +421/903 586 607 p. Válek

Adresa pre odosielanie zásielok:

CITIZEN Service Centre

GOLDTIME BL, spol. s.r.o.

p. Válek

Rezedová 5

821 01 Bratislava